Μαλαισία - Βόρνεο: Μέσα στην ζούγκλα βρήκα την γαλήνη!

2019-07-18

Kota Kinabalu

Αρχικά η πτήση μας απο το μικρό αεροδρόμιο του Lahad datu με την Malaysian airlines είχε μεταφερθεί για τις 17:00 από τις 14:45 που την είχαμε κλείσει. Όμως όταν φτάσαμε στο αεροδρόμιο είδαμε να υπάρχει πτήση και για τις 14:30 και παρότι είχαμε κάνει check in και εκτυπώσει τα εισιτήρια για τις 17:00 ώρα ζητήσαμε να μας βάλουν σε αυτή την πτήση ώστε να μην χάσουμε χρόνο άδικα, όπως και έγινε.

Ανυπομονούσαμε να φτάσουμε στο Kota Kinabalu και να δούμε το ηλιοβασίλεμα από την πισίνα του ξενοδοχείου μας >> Sky hotel << που από φωτογραφίες είχαμε δει ότι ήταν μαγικό!

Από το αεροδρόμιο υπάρχει εύκολη και οικονομική μετάβαση στην πόλη με το λεωφορείο και μόλις 5 myr. Κάνει συγκεκριμένες στάσεις οπότε εκεί που θα αγοράσετε τα εισιτήρια λίγο πριν την έξοδο του αεροδρομίου ρωτήστε σε ποια σας βολεύει να κατεβείτε ή αν δεν θέλετε να ταλαιπωρείστε πάρτε ένα ταξί αφού δεν νομίζω να σας πάρει πάνω από 4 ευρώ καθώς μιλάμε για 7 χιλιόμετρα απόσταση.

Εμείς κατεβήκαμε στη στάση έξω από το εμπορικό Imago για να περπατήσουμε περίπου 1,5 χιλιόμετρο μέχρι το ξενοδοχείο μας πάντα με τη βοήθεια του gps. Είχαμε λάβει μήνυμα για το πως θα παραλαμβάναμε τα κλειδιά μας ,δηλαδή από το mail box με τον αριθμό 1050 και στη συνέχεια θα πηγαίναμε στο 5 όροφο για το συγκεκριμένο διαμέρισμα!

Δεν μας εντυπωσίασε απλά η σουίτα μας αλλά και η οργάνωση που είχαν καθώς μας είχαν βάλει σε μια ομάδα μέσω της εφαρμογής what's app μαζί με το προσωπικό και ότι θέλαμε το ζητούσαμε μέσα από εκει!

Όλα μέσα στο διαμέρισμα ήταν υπέροχα και το πλυντήριο σωτήριο γιατί θα πλύναμε ξανά τα ρούχα μας.

Αφού τακτοποιηθήκαμε τρέξαμε στην πισίνα στο 14 όροφο για να απολαύσουμε το εντυπωσιακό ηλιοβασίλεμα!

Χαλαρώσαμε κάτι που μας χρειαζόταν έπειτα από την διαμονή στο δάσος και τα 60 χιλιόμετρα σε 3 μέρες πεζοπορίας στα μονοπάτια του.                                                                                                                                         Τι μας έλειπε λοιπόν;;;;

Μα ένα καλό γεύμα, αφού πρώτα πήγαμε σε ένα σούπερ μάρκετ για να πάρουμε αναψυκτικά, μπύρες και διάφορα σνακ που πάντα μας αρέσει να δοκιμάζουμε.

Ετοιμαστήκαμε για το Tokmi Station το οποίο βρισκόταν μόλις 1,5 μακριά από το ξενοδοχείο μας.

Εννοείται μιλάμε για μαγαζί που απευθύνεται καθαρά σε ντόπιους όπως τα περισσότερα που θα σας προτείνουμε με ανάλογες οικονομικές τιμές και αυθεντικές γεύσεις. Φημίζεται για τον πρωινό και μεσημεριανό μπουφέ του όμως εμείς θέλαμε να απολαύσουμε ένα ιδιαίτερο πιάτο του, μια σούπα με γαρίδες που σερβίρεται μέσα σε μια καρύδα.

Ασφαλώς μας υποδέχτηκαν εγκάρδια όπως σε όλα τα εστιατόρια καθώς δεν συναντάνε τουρίστες και τους κάναμε εντύπωση. Ζητήσαμε από την ιδιοκτήτρια να μας φέρουν τα καλύτερα πιάτα τους όπως και έγινε και για ακόμη μια φορά οι γεύσεις στα περισσότερα από τα πιάτα ήταν εντελώς αταίριαστες μεταξύ τους όμως ήταν καλής ποιότητας.

Το πιάτο με την καρύδα σίγουρα ξεχώρισε, το ψάρι ήταν καλό και με ένα ιδιαίτερο αποξηραμένο φρούτο που έδινε μια αλμυρή και λεμονατη γεύση! Μάλιστα μας άρεσε πολύ και το αγοράσαμε από το σούπερ μάρκετ καθώς το έβαζαν και μέσα στο χυμό μήλου που μας έφεραν και ήταν υπέροχος.

Δυστυχώς η ιδιοκτήτρια δεν γνώριζε το όνομα του φρούτου στα Αγγλικά και δεν θυμόμαστε καν το όνομα στα Μαλαισιανά αλλά σας παραθέτω μια φωτογραφία για να καταλάβετε, στη συσκευασία γράφει Hong Mei Li αλλά δεν βρίσκω πληροφορίες με αυτό το όνομα.

Εκείνο που μας φάνηκε αλλόκοτο ήταν τα καβούρια με μια γλυκιά σάλτσα που δεν ταιριάζει στις δικές μας γεύσεις και γενικά αυτή η συνήθεια τους να περιπλέκουν μέσα σε ένα πιάτο το γλυκό με το αλμυρό και καυτερό ταυτόχρονα !

Αφού απολαύσαμε το γεύμα μας επιστρέψαμε στο διαμέρισμα μας για να ξεκουραστούμε. Η επόμενη μέρα περιλάμβανε εκδρομή στο πάρκο στους πρόποδες του βουνού Kinabalu.

© 2017 Το ταξιδιωτικό blog travelSIF Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.